Szkoła Podstawowa w Masłowie

Wykaz Podręczników
Kontakt i adres

Wycieczka do Poznania
     W ostatni dzień ferii grupa dzieci z klas IV - VI wraz z opiekunami wybrała się na wycieczkę do Poznania. Pierwszym i najciekawszym punktem wycieczki była wizyta na lotnisku Ławica w Poznaniu. Na początek zostaliśmy mile przywitani przez naszą przewodniczkę panią Kasię a następnie wchodząc na lotnisko usłyszeliśmy przez głośniki wezwanie do odprawy. Każdy z uczestników wycieczki przeszedł tzw. ,,ścieżkę pasażera" czyli został odprawiony, otrzymał kartę pokładową oraz przeszedł kontrolę bezpieczeństwa. Następnie udaliśmy się do hali odlotów, gdzie zjedliśmy drobny posiłek w restauracji Top Chef oraz zwiedziliśmy Buisness Lounge czyli specjalne ekskluzywne miejsce gdzie tzw VIPy oczekują na swój lot. Po chwili usłyszeliśmy wezwanie aby wstawić się przy odpowiedniej bramce, stamtąd specjalnie podstawionym autobusem przejeżdżając przez całą płytę lotniska dotarliśmy do Lotniskowej Służby Ratowniczo-Gaśniczej. ogromne wozy strażackie, karetki i specjalistyczny sprzęt gaśniczy zrobił na nas duże wrażenie. Sympatyczni strażacy oprowadzili nas po całej jednostce, zaprezentowali sprzęt a nawet pozwolili nam zajrzeć do wielkich wozów SuperDragons. Ostatnim punktem naszej wycieczki po lotnisku była hala przylotów i odbioru bagażu. Na zakończenie pani Kasia przeprowadziła krótki quiz sprawdzający wiedzę dzieci na temat lotniska, pytała na przykład o patrona lotniska czy też o angielską nazwę stanowiska odprawy. Nagrodami w quizie były śniadaniówki z logo lotniska. Każdy uczestnik otrzymał także słodki upominek. Po pełnej wrażeń wizycie na lotnisku udaliśmy się do Cinema City-Kinepolis. Zaopatrzeni w popcorn i nachosy obejrzeliśmy film ,,Gwiezdne wojny - Przebudzenie mocy". Ostatnim punktem wycieczki była wizyta w McDonalds w Kórniku.

S.P. Dolsk
Gimnazjum w Dolsku
UMiG Dolsk
K.O.Poznan
OKE Poznan
CKE
MGKRPA W Dolsku

Wszelkie prawa zastrzeżone - copyright: Szkoła Podstawowa w Masłowie 2009r.